شناسایی فعالیت های منفی در سئو Negative SEO

اگر SEO را آنطور که باید انجام دهید روند رو به رشد را در کار خود حس خواهید کرد. اما اشتباهات انجام شده در سئو هم نه تنها مفید نیست، بلکه به افت رتبه و مسائل دیگر منجر می شود. ما به این فعالیت های اشتباه در سئو negative SEO یا سئوی منفی می گوئیم.کاربران Negative SEO را در شکل و روش های مختلفی تعریف می کنند. از نظر بعضی ها سئوی منفی به کارشکنی ها و تلاش های مخرب رقبای شما مربوط خواهد بود. در این نوع دیدگاه، رقیبانی که قصد تخریب شما را دارند شروع به لینک دهی های نا مناسب و منفی به سایت شما می کنند و یا لینک های مفید سایت شما را کپی برداشته و یا آن ها را منفی معرفی می کنند.
برخی دیگر از مردم، هک شدن سایت، سرقت محتوا، جعل هویت برند و … را دلیل اصلی سئوی منفی می دانند. اما واقعیت Negative SEO این اتفاقات گفته شده نیست؛ بلکه هر نوع چیزی که باعث لطمه زدن به شهرت کار شما شود و وب سایت شما را از لیست جستجوها دور کند به واقع یک Negative SEO یا سئوی منفی می باشد.
سئوی منفی لازم نیست حتماً از سوی رقیبان و دشمنان شما اعمال شود، بلکه اشتباهات فردی و ناخواسته هم می تواند سبب بروز این مشکل باشد.
مسلماً به همین راحتی ها نمی توان فهمید که چه مشکلاتی باعث ایجاد چنین وضعیتی شده اند. شما برای شناسایی عامل یا عوامل بروز این مشکلات می بایست از ابزارهای خاصی استفاده کنید.
در کتاب الکترونیکی که جهت دانلود برای شما قرار داده ایم  به ۱۰ ابزار مفید برای شناسایی عوامل منجر به Negative SEO اشاره می کنیم.

negative.seo


این کتاب ارزشمند برای ۱۰۰ نفر اول که دانلود می کنند رایگان و پس از آن جزء محصولات قرار خواهد گرفت.


فهرست این کتاب:

Google Webmaster

ToolsCognitiveSEO

Trackbacks

Ubersuggest

Google Alerts

Authority Labs

Cyfe

Rival IQ

Fruition

Monitor Backlinks


پسورد فایل: wordpress-site.ir



پشتیبانی ۲۴ ساعته.
Supportt

دیدگاه ها

شما هم نظر خود را درمورد این پست به ما بگویید!


کد تخفیف چهل درصدی: norooz98